Kundeservice og ofte stillede spørgsmål (f.a.q.) | Bestilling og ordrestatus
Nedenforfinder du svar på ofte stillede spørgsmål (FAQ) om bestilling og ordrestatus i vedrørende: |
Bestilling Alt om bestilling i kan læses på bestilling og ordrestatus side. |
Er min ordre gået igennem kan tjække på flere måder om din ordre er gået igennem! - Hvis din ordre er vellykket, vil du altid modtage (inden for 20 minutter) en bekræftelse på betaling mail. Kontrollér altid din SPAM indbakke. - Hvis du har en kunde konto på , skal du i din kundekonto, blot kontrollere status for din ordre. |
Jeg har ikke modtaget nogen mail over min ordre? Hvis du placerer en ordre på modtager på forskellige stadier af din ordre, ordrebekræftelse via e-mail. Bestilling: Du vil modtage en bekræftelse af ordren. Hvis du har valgt betaling via bank er også nævnt detaljerne betaling. Betaling: Når din betaling er modtaget af os, modtager du en betalings bekræftelse herunder faktura (PDF). Verzending: zodra uw bestelling gereed is voor verzending, ontvang u een verzendbevestiging. Hvis du ikke har modtaget bekræftelse, kan du have indtastet en forkert e-mail-adresse, e-mail bekræftelse er blokeret af et spamfilter. Så kontrollere altid spam / junk mail boksen. |
Hvad er status for min ordre? Du modtager på forskellige stadier af din bestilling en bekræftelse via e-mail. Kontrollér altid dit SPAM indbakke, hvis du ikke har modtaget e-mail. Hvis du har en kunde konto på , skal du blot kontrollere status for din ordre. Mere information om de forskellige ordrestatusser kan læses på bestilling og ordrestatus siden. |