kundeservice | Levering og forsendelse

  Nedenfor er svar på ofte stillede spørgsmål (FAQ) generelle oplysninger om:

 

Hvilke forsendelses metoder findes der?

sende med PostNL eller GLS. Mere information om leveringstid og shipping metoder kan læses på " href="/levering-og-forsendelsesmetoder" target="_self">Levering og forsendelsesmetoder sektion.

 

Hvad er leveringstiden for et produkt?

Hvis bestanden status "på lager", er produktet nu tilgængelig. Hvis produktet ikke er på lager (i den rigtige mængde) afhænger leveringstiden af status hos vores leverandør (er). Mere information om levering af et produkt kan aflæses på Levering og forsendelsesmetoder siden.

 

Hvor meget er forsendelsomkostningen?

Levering og forsendelsesmetoder sektion.
 

Jeg har ikke modtaget min bestilling,og nu?

Du modtager i en separat e-mail et tracking nummer til din forsendelse. Dette giver dig mulighed for at spore forsendelsen. Hvis du har et problem med leveringen af din ordre, bedes du kontakte os via kontaktformularen. Vi undersøger det hurtigst muligt, og du vil modtage en e-mail (på hverdage inden for 48 timer) med et svar. Vi vil gøre vores bedste for at løse problemet så hurtigt som muligt.

 

Jeg har modtaget en forkert og / eller beskadiget vare!?

Det er vi kede af at høre! Tag direkt kontakt op til via RMA skemaet, og du modtager snarest muligt en mail(på hverdage inden for 48 timer) der forklarer hvordan man kan løse problemet.