Kundeservice (f.a.q) - kundekonto

Nedenfor er svar på ofte stillede spørgsmål (FAQ) om bestilling og ordrestatus i vedrørende:

 

Min kundekonto

Hvis du har en kunde konto på er alle dine data med det samme bekend i næste ordre. Du kan også spore dine ordrer, se tidligere ordrer,og ændre personlige oplysninger.

 

kundekonto

 

"Kundekonto forandere

Hvis du har en kunde konto og dit brugernavn og adgangskode login til webshoppen af , kan du nemt ændre dine personlige oplysninger.

 

Kundekonto forandere

 

Status bestilling

Hvis du har en kundekonto, og et brugernavn og adgangskode for at logge ind på webshoppen af , kan du nemt følge din status:

Klant account bestellingen volgen

Mere information om de forskellige stadier af din ordre kan læses på bestilling og ordrestatus siden.

 

Produkt retur anmodninger (RMA)


Hvis du har en kunde konto og dit brugernavn og adgangskode login til webshoppen af , kan du nemt anmode om en RMA for et produkt af din ordre:

 

KundensRMA konto

Oplysninger om garanti, retur og tilbagelevering af de forskellige varer i din bestilling kan aflæses på Garanti og returnering.

 

Saldo gavekort

Hvis du har en kunde konto og du er inlogget med dit brugernavn og adgangskode til webshoppen , kan du nemt kontrolere saldoen på dit gavekort, hvis du besidder et sådant, check:

 

Saldo gavekort

 

Udskriv Faktura

Hvis du har en kunde konto og et brugernavn og en adgangskodetil at login i webshoppen , kan du nemt downloade fakturaen på din ordre:

 

Udskriv Faktura

Facturaen bliver ved bestillingen også sendt via e-mail til dig.

 

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Hvis du har en kunde konto og dit brugernavn og adgangskode login til webshoppen , så kan du nemt tilmelde eller framelde dig vores nyhedsbrev.