Kundeservice og ofte stillede spørgsmål (f.a.q.) | Garanti udveksling og retur

  Nedenfor finder du svar på ofte stillede spørgsmål (FAQ) om generelle oplysninger:

 

Hvordan kan jeg returnere en vare?

Hvis produktet ikke opfylder dine forventninger, hvis du ønsker at bytte en vare til en anden version (størrelse, farve, etc.), er det selvfølgelig muligt. På garanti og returnering siden kan du læse, hvordan du kan returnere en vare. Hvis du har et spørgsmål, kontakt os venligst. Vi stræber efter 100% kundetilfredshed!

 

Hvordan får jeg mine penge tilbage hvis jeg returnerer?

Hvis der efter en RMA anmodning har send varer retur, vil du modtage købesummen inden for 5 arbejdsdage på det kontonummer du har angivet.

 

Betaler jeg gebyr for returnering af produkter?

Omkostningerne ved returnering af et produkt til NurseOClock DK afholdes af kunden.

Hvordan kan jeg returnere en vare?

Reglerne for retur af forsendelser , kan du læse på bytte og retur siden. Spørgsmål eller kommentarer? Kontakt os venligst!