Kundeservice og ofte stillede spørgsmål (f.a.q.) | Bestilling og ordrestatus

Nedenforfinder du svar på ofte stillede spørgsmål (FAQ) om bestilling og ordrestatus i vedrørende:

 

Bestilling

Alt om bestilling i kan læses på bestilling og ordrestatus side.

 

Er min ordre gået igennem

kan tjække på flere måder om din ordre er gået igennem!

- Hvis din ordre er vellykket, vil du altid modtage (inden for 20 minutter) en bekræftelse på betaling mail. Kontrollér altid din SPAM indbakke.

- Hvis du har en kunde konto på , skal du i din kundekonto, blot kontrollere status for din ordre.

 

Jeg har ikke modtaget nogen mail over min ordre?

Hvis du placerer en ordre på modtager på forskellige stadier af din ordre, ordrebekræftelse via e-mail.

Bestilling: Du vil modtage en bekræftelse af ordren. Hvis du har valgt betaling via bank er også nævnt detaljerne betaling.

Betaling: Når din betaling er modtaget af os, modtager du en betalings bekræftelse herunder faktura (PDF).

Verzending: zodra uw bestelling gereed is voor verzending, ontvang u een verzendbevestiging.

Hvis du ikke har modtaget bekræftelse, kan du have indtastet en forkert e-mail-adresse, e-mail bekræftelse er blokeret af et spamfilter. Så kontrollere altid spam / junk mail boksen.

 

Hvad er status for min ordre?

Du modtager på forskellige stadier af din bestilling en bekræftelse via e-mail. Kontrollér altid dit SPAM indbakke, hvis du ikke har modtaget e-mail. Hvis du har en kunde konto på , skal du blot kontrollere status for din ordre. Mere information om de forskellige ordrestatusser kan læses på bestilling og ordrestatus siden.