Ofte stillede spørgsmål NurseO'Clock

Du kan finde mange af de oftest stillede spørgsmål på de her sider:

Kundesupport
Købsbetingelser


Hvorfor tager NurceO’Clock sig tid til sygeplejersker?

NurseO’Clock er grundlagt af en australsk sygeplejerske. Så vi ved, at sygeplejersker fortjener lidt mere opmærksomhed. Det vil vi gerne tilbyde med rimelige priser på vores ure. Vi synes, at det er rart for sygeplejersker, at de kan skille sig ud fra gruppen og vise lidt mere personlighed. Med et af vores ure kan du tage på arbejde med det der ekstra, som forhåbentlig vil hjælpe dig igennem din dag.


Ups… Jeg er ikke en sygeplejersker. Kan jeg stadig købe et ur her?

Selvfølgelig kan du købe et ur her. Om det kun er fordi, at du kan lide vores ure eller som en god gave til en sygeplejerske. Hos NurseOClock er alle velkomne.


Mig og mine kollegaer vil gerne bestille ure sammen. Kan vi få rabat?

Det er en god idé at bestille ure sammen med dine kollegaer. Vi tilbyder en mængderabat. Hvis du bestiller 10 eller flere ure på samme tid, så send os en e-mail for at høre om vores attraktive mængderabat.


Hvordan fungerer betalingen?

Betalingen har 3 nemme trin.

Når du har valgt dit produkt og lagt det i indkøbsvognen, kan du gå til kassen. Log in, registrer dig eller vælg at gå til kassen med det samme.
Trin 1: Fortæl os leveringsadressen.
Trin 2: Vælg din betalingsform.
Trin 3: Bekræft din ordre.
Når du har bekræftet din ordre, vil du blive omdirigeret til PayPal for at færdiggøre betalingen. Hvis du ikke modtager en ordrebekræftelse på e-mail inden for 30 minutter, efter du har bestilt din vare, så kontakt os.


Min ordre er en gave. Pakker I gaver ind?

Normalt sender vi vores ure pakket ind i bubblewrap. Send os en besked, når du bestiller dit ure, så vil vi gaveindpakke det for dig.


Hvad med garantien?

På alle vores ure er der en 12 måneders NurceO’Clock garanti. Inden for garantien vil dit ur blive erstattet eller repareret gratis. Nogle af urene har en fabriksgaranti, det beskriver vi på siden for det enkelte produkt. Under Vores vilkår og betingelser kan du læse mere om garantien.


Kan jeg selv hente min ordre i jeres butik?

Det kan du desværre ikke. For at holde omkostningerne og priserne nede har vi ikke en fysisk butik, du kan besøge. Vi afsender alle vores ordre fra vores europæiske distributionscenter i Holland.


Er det nemt at skifte silikonerammen?

Det er meget nemt at skifte silikonerammen på dit ur. På under 30 sekunder kan du ændre farven på dit sygeplejeur.


Hvordan virker pulsmåleren på uret?

Det er nemt at bruge pulsmåleren. Start med at tælle 15 hjerteslag, når den anden viser peger på 6 eller 12. Efter 15 hjerteslag, kan du læse på uret, hvor den anden viser peger. Så har du pulsen.
hartslagmeter verpleegstershorloge

For mere detaljeret information klik her.


Jeg har en kode fra en rabatkupon. Hvordan virker det?

Du kan bruge din kode fra din rabatkupon, når du går til kassen. Din rabat vil blive vist, inden du skal bekræfte købet. Du kan kun bruge én rabatkupon per ordre.